Autor |
Wiadomość |
adamD
Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 19:34, 06 Lis 2012 |
|
Siema,
dzwonił do mnie Pan , który posiada drukarnie i od kilku lat zajmuje się tworzeniem Ksiąg Absolutoryjnych głównie dla lekarskiego i weterynarii,
złożył ofertę dla naszego roku.
Wyślę nam księge , którą robił dla weterynarii w wawie, abyśmy sobie przejrzeli jak to wygląda.
Poniżej podam linki , dla każdej grupy jeden , wchodząc na ten link wrzucacie zdjęcia jakie tylko chcecie, tworzycie jakby kilka stron waszej grupy z jakimś opisami itd. Później on to wszystko zbiera , układa, pokazuje nam i daje do druku!! Ja to odbieram i Wam rozdaje. tak to wygląda.
Koszty:
1. ciekna księga 100zł
2. gruba 150zł, Pan mówil , że z reguły wychodzi ta cienka wersja.
Koszty mogą się obniżyć jeśli znajdziemy sponsorów, w zamian za co sponsora logo trafi do Naszej księgi:D ( świetny pomysł swoją drogą).
Będę miał księgę z warszawki to Wam pokażę !!
Tutaj macie info od tego Pana:
1. [link widoczny dla zalogowanych] znajduje się tutaj prezentacja Księgi, mam nadzieję , że lepiej zobrazuje to Wam o co chodzi i jak wygląda proces powstawania księgi.
Poniżej znajdują się linki dostępowe do naszej aplikacji. Rejestracja i korzystanie z niej są darmowe. Każdy z nich przekierowuje na stronę rejestracyjną właściwej grupy.
dla grupy 1a: [link widoczny dla zalogowanych]
dla grupy 1b: [link widoczny dla zalogowanych]
dla grupy 2a: [link widoczny dla zalogowanych]
dla grupy 2b: [link widoczny dla zalogowanych]
dla grupy 3a: [link widoczny dla zalogowanych]
dla grupy 3b: [link widoczny dla zalogowanych]
dla grupy 4a: [link widoczny dla zalogowanych]
dla grupy 4b: [link widoczny dla zalogowanych]
ej jak zabraknie linków to dorobimy.
Na tych kontach będą dostępne przygotowane standardowe zestawy pytań, na które każdy użytkownik może odpowiadać. Jeśli chcemy wprowadzić własne pytania, proszę przesłać mi je mailowo, a ja wprowadzę je do systemu (zrobi to ten Pan bo ja nie potrafie:D)
Jeśli chodzi o harmonogram prac nad księgą to się dogadamy , do kiedy mamy to robić itd.
ej mam nadzieje, żze wszystko obczajacie , numer mój raczej wszyscy macie więc w razie pytań dzwoncie,
aaa ten Pan się nazywa Jakub Kobielski, jest z Warszawy.
no i na koniec co o tym myślicie??
pionix
adas
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
adamD
Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 19:49, 06 Lis 2012 |
|
aaaa chce jeszcze dodać , że z przyjemnością chciałbym się zając dla Was organizacją dnia ROZDANIA DYPLOMÓW, to znaczy togi, dyplomy , sala, nagrody dla studentów , wyróżnienia itd. Robię to z Tereską od 1. roku ( ale Jej nie tego... ;D ) więc mam doświadczenie, chciałbym równiez po rozdaniu dyplomów zorganizowac impreze plenerową , najprawdopodobniej w Partynicach (szkoła daje teren) , ma być piwko, kiełba, muzyczka, taki grill dla Nas i naszych bliskich, zawsze taka impreza była więc trza standardy ZACHOWAĆ, racze!!
pionix
a
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
unek
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Wto 20:27, 06 Lis 2012 |
|
Brak Grupy 5 a
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kman
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Śro 10:44, 07 Lis 2012 |
|
adamD napisał: |
aaaa chce jeszcze dodać , że z przyjemnością chciałbym się zając dla Was organizacją dnia ROZDANIA DYPLOMÓW, to znaczy togi, dyplomy , sala, nagrody dla studentów , wyróżnienia itd. Robię to z Tereską od 1. roku ( ale Jej nie tego... ;D ) więc mam doświadczenie, chciałbym równiez po rozdaniu dyplomów zorganizowac impreze plenerową , najprawdopodobniej w Partynicach (szkoła daje teren) , ma być piwko, kiełba, muzyczka, taki grill dla Nas i naszych bliskich, zawsze taka impreza była więc trza standardy ZACHOWAĆ, racze!!
pionix
a |
hej Adaś, może razem ? hmm
btw
wypadało by porozmawiać...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
adamD
Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 11:56, 07 Lis 2012 |
|
raczej:) porozmawiamy,
a tutaj proszę link dla "zapomnianej" gr 5a, :
[link widoczny dla zalogowanych]
ad
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
maciek
Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 10:15, 08 Lis 2012 |
|
a może warto się zorientować co na to konkurencja???
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ptakkam
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zion Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Czw 19:54, 08 Lis 2012 |
|
Super pomysł. I z tablo i z imprezą.
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
adamD
Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 14:19, 13 Lis 2012 |
|
w sensie ceny konkurencji ?? no to Jacku wybadaj oferte konkurencji i ją Nam przedstaw.
a
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adamD dnia Wto 14:19, 13 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Ludwik
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany:
Nie 22:06, 18 Lis 2012 |
|
Ja wybadałam konkurencję
Nie wiem na jakim etapie jest zamawianie tej księgi dla naszego roku, ale rozmawiałam z Maćkiem Kasperem i Izą Janus z roku wyżej i mówią, że ich tablo kosztowało 50zł od osoby. Maciek zamawiał je u swojego kolegi, więc być może stąd niska cena, ale twierdzi, że później jak pojedyncze osoby domawiały to płacili ok. 80zł. Być może warto się nad tym zastanowić? Ich księga wygląda bardzo ładnie i prawdopodobnie właściciel drukarni ma już zdjęcia prowadzących w plikach pdf. Maciek obiecał się z nim skontaktować w naszym imieniu w tej sprawie. Tutaj jest strona drukarni: [link widoczny dla zalogowanych] a na maila o2 wyślę plik pdf z tablo zeszłorocznym.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
unek
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Wto 20:11, 20 Lis 2012 |
|
Co za debil i ciul wykasował wzór z tablo z O2 ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
unek
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Wto 20:12, 20 Lis 2012 |
|
Już przywrócony. Ludzie są na prawdę nie poważni. Żal...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
adamD
Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 20:55, 22 Lis 2012 |
|
tak, wiem o jakiej księdze mówicie, cena jest atrakcyjna , ale trza sie zastanowic czy chcemy te standardowa ksiege ( zdjecia prowadzacych sa smieszne i stare ) czy taka ksiege jak nam zaproponowano.
pozdro
adas
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ludwik
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany:
Czw 22:35, 22 Lis 2012 |
|
A w tej "nowej" księdze to niby skąd będą zdjęcia prowadzących? Pewnie sami je będziemy musieli załatwiać, a nie sądzę żeby się wszyscy palili do robienia nowych zdjęć specjalnie dla nas. Maciek mówi, że zdobycie jakichkolwiek było wyczynem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kaikyo
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 13:40, 24 Lis 2012 |
|
Ja osobiście jestem za księga, która proponuje Ludwika, bo szczerze nie wiem czy będą tłumy chętnych na kupno księgi za 100 zł. Z resztą księga pamiątkowa w takiej formie jest jak najbardziej ok. Nic dodać nic ująć, bo zdjęcia ze znajomymi, czy też z ludźmi z grupy z imprez każdy ma na swoim kompie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pela
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany:
Śro 16:06, 28 Lis 2012 |
|
popieram w 100% przedmowce:)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|